info k dodání a servisu
#429 13. 2. 2011
pavlína horáková: Dobrý den,
mám zájem o crossový trenažer HOUSEFIT E2.0 KINETIC, ale chtěla bych upřesnit pár informací, dle recenzí co jsem se dočetla:
- máte stroj skladem rovnou k odeslání???
- záruka 3 roky se vztahuje na celý přístroj???
- po celé 3 roky je garantován zdarma příjezd technika ke mně domu a veškerý nutný servis???
- když nabízíte bezplatný dovoz i sestavení, znamená to, že zboží nebude zasláno žádnou přepravní službou, se kterou jsou často problémy s domluvou na čas příjezdu a hlavně se zacházením se zbožím???
- je součástí zboží i návod jak nejefektivněji cvičit s daným strojem v češtině???
- když je Vámi dovoz až do domu, je tím nějak ovlivněna možnost odstoupení od smlouvy do 14-ti dní???
Předem moc děkuji za odpověď.
S pozdravem
Dotaz k produktu: Crossový trenažer HOUSEFIT - KINETIC E2.0
Hsport
Dobrý den, stroj máme skladem, je připraven k odeslání. Doručení a sestavení je provozováno soukromou společností, která se zabývá přepravou a sestavováním strojů - žádné PPL, Česká pošta, atp. Ta si s Vámi předem dohodne vhodný termín. Tříletá záruka se týká stejných součástí stroje, jako záruka dvouletá. V době tří let je vám též garantován bezplatný servis u Vás doma. Součástí balení je záruční list a český návod na sestavení, včetně všech doporučení a upozornění. 14ti denní lhůta na vrácení peněz se týká pouze zboží, které si zákazník nemá možnost před koupí prohlédnout (popř. vyzkoušet). Pokud Vám bude stroj doručen nepoškozený domů, bude následně sestaven a předveden, 14ti denní lhůta na vrácení peněz pozbývá smyslu. Pokud by se v budoucnu objevily případné vady, můžete zboží reklamovat v rámci záruční lhůty.